کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316399 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با روبات‌های Ozobot، کودکان برنامه‌نویسی یاد می‌گیرند

Ozobot یک روبات اسباب‌بازی کوچک است که دنیای دیجیتال را با جهان فیزیکی کودکان پیوند داده است. این روبات می‌تواند به روشی ساده کودکان را با برنامه‌نویسی آشنا کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ کمپانی تولید‌کننده‌ی روبات‌های Ozobot این محصولات را کوچک‌ترین روبات‌های حال حاضر جهان خوانده است. اوزوبوت‌ها از برنامه‌نویسی بسیار ساده‌ای بهره‌ می‌برند. باید این روبات‌ها را طوری برنامه‌ریزی کرد که خطوط را در سطحی که روی آن حرکت می‌کنند، تعقیب کنند. در واقع اوزوبوت‌ها را باید روبات‌های تعقیب خط خواند که می‌توانند خطوط، رنگ‌ها و کدهای ثبت شده را در انواع سطوح‌ همچون صفحه‌ی نمایش گجت‌هایی چون تبلت‌ها یا سطح کاغذ تشخیص دهند.

با فشار دادن کلید پاور اوزوبوت شروع به تعقیب خطی می‌کند که آن را تشخیص می‌دهد. ضمنا می‌توان چندین اوزوبوت را در کنار هم قرار داده و مسابقه‌ای را برای آزمایش سرعت و دقت هریک ترتیب داد. امکان پیمایش خطوط روی گجت‌های موبایل، این امکان را فراهم کرده تا با استفاده از اپلیکیشن مربوطه مسیرهای مختلف و بازی‌های متعددی را با استفاده از این روبات‌ها ایجاد کرد.

کمپانی تولید‌کننده‌ی اوزوبوت، سال گذشته محصول خود را در نمایشگاه CES 2014 معرفی و این روبات‌ها را اواسط سال ۲۰۱۴ روانه‌ی بازار کرد. اما امسال نیز شاهد نمایش اوزوبوت‌ها در نمایشگاه CES بودیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24586 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/10/22 تعداد مشاهده: 1893
سافت گذر